31. října 2012 v 16:00 | Mr. Madrak |  Recenze

Counterstrike
Stalingrad
Into The Fire
Purple Heart
Metal Machine

Recenze:

Kdybych měl celé album shrnout jednou větou napsal bych: Pořádný nářez bez zbytečných keců! Nečekejte žádná intra, jak je dnes strašně v módě - skupina jde rovnout na věc a rovnou s tím nejlepším co může nabídnout! Písni Primo Victoria nechybějí ani božské chorály, ani výrazný a skvělý refrém, ani úžasné kytary - včetně sóla - ani úžasné bicí a melodičnost. Pro ty, kterým přišla úvodní píseň moc zpěvná vzápětí přijde jak pod kulometnou palbou vypalovačka Reign Of Terror. To, co nám nabízí tato parta, nám už nikdo jiný nebude už nikdy dát, protože jen tato skupina dokáže převést válečnou atmosféru do svých písní. Panzer Batallion už trošku zpomaluje tempo a ikdyž se hlavně po kytarové stránce ke skupině nehodí, není to nic za co by se měla kapela stydět. Spíše naopak. Jeden z mých favoritů na albu je pak skladba Wolfpack, která opravdu krásně šlape. Klávesy se nám pak projeví v sólu v další dokonalé Counterstrike, která je opět našlapaná, ovšem refrém mi po chvíli poslouchání začíná lézt krkem. Stalingrad je ovšem věc na kterou se mi vytváří obtížně názor - sám o sobě by byl bezesporu kvalitní, ale když ho porovnám s písněmi na začátku přijdemi chvílemi nevýrazný a tuctový. Into The Fire už je ale zase opět nabité skvělými momenty a patří mezi nejlepší skladby které skupina kdy vytvořila. Alespoň podle mého. To samé by se dalo říct o písni Purple Heart , kterou po každém poslouchu nemůžu dostat z hlavy díky její chytlavosti. Jako poslední nařadu přichází epická Metal Machine, která jako závěrečná skladba poslouží dobře, ale že bych si jí nějak zamiloval to bych říct nemohl.

Album je naštouchané skvělými písněmi, ovšem i toto album má své mouchy. Stále si však stojím za tím, že je to nejlepší album, které skupina kdy vytvořila!!!

CELKOVÉ HODNOCENÍ: 9/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.