1. listopadu 2012 v 19:06 | Mr. Madrak |  Recenze

Naked in the Rain
Overlove
I Could Have Been a Dreamer
Faces in the Window
When a Woman Cries

Recenze:

Pro tuto recenzi jsem byl nucen na chvíli odložit svou nadšenost tímto interpretem, jinak bych bez rozmyšlení hodil deset bodů a nemusel bych se tu s ničím vypisovat. Diova skupina se nachází ve velice kvalitní sestavě, která bohužel dlouho nepřetrvá. Zatímco za bicíma si to kraluje mistr svého řemesla Vinny Appice, kytaru obsluhuje Craig Goldy, kterému i přesto, že moc jeho rukopis nemusím, musím uznat, že to se svým nástrojem umí a Dio o jeho kvalitách dobře věděl - což dokazuje i fakt, že se Craig do kapely několikrát po svém odchodu vrátil a byl i v té poslední sestavě, než Ronnie skonal. S basou si v pozadí hraje Jimmy Bain, což je skvělé poslouchat, a abych se přiznal basa mě na tomto albu hodně baví. Ronnie na tomto albu bohužel chvílema zní hodně hlasově omezeně - například v úvodních Night People, situace se dramaticky zlepšuje v písni Dream Evil, který má sice takřka stejný refrém jako píseň předchozí, ale nic co by se nedalo odpustit. Klasická dobová Sunset Superman opět nějak z řady výrazně nevybočuje, ale když člověk upustí od předsudků a přirovnávání, je to více než uspokojivý kousek. Album je ovšem hrozně podivně nazvučené a přijde mi že je osekané kde se dá. All the Fools Sailed Away můj pocit pouze potvrzuje, ikdyž je jinak naprosto mistrovským dílem a Ronnie je v písni přesně takový, jakého ho máme všichni rádi. Naked In The Rain pokračuje ve stejné kvalitě jako její předchůdce a až na otřepanou kytarovou melodii (která je ovšem vynahrazena skvělým sólem) píseň nemůžu nic vytknout! V Overlove se zas začne výrazně projevovat Vinny a samotnému Ronniemu to jde mnohem lépe než na začátku alba - vše je pestřejší i zajímavější. Takřka klasická I Could Have Been Dreamer je natolik nezpochybnitelnou hitovkou, že by byl hřích napsat o ní cokoliv špatného! Jako by autor chtěl, aby byli začáteční chyby provždy zapomenuty, přichází Faces in The Window, který postrádá hitové ambice, ale zahřeje u srdce každého fanouška. Poslední píseň When Woman Cries je taktéž dokonalý songem, tentokrát i po stránce kytarové, které je jinak na tomto albu pokulhávající. Album končí a i přes jeho chybi jsem nadosmrti přesvědčen že je to dílo hodné mistra.
CELKOVÉ HODNOCENÍ: 9/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa